PENGUMUMAN AHLI KELUARGA

Assalamualaikum

Semua Ahli Keluarga
Hajjah Patimah

Tuan/Puan,

HARI KELUARGA HAJJAH PATIMAH KALI KE 7 PADA 31 JULAI 2010 BERTEMPAT DI DEWAN ORANG RAMAI TAMAN SRI PUTRA, BANTING

Sukacita dimaklumkan bahwa sambutan Hari Keluarga Hajjah Patimah Kali Ke 7 akan diadakan pada 31 Julai 2010 bertempat di Dewan Orang Ramai Taman Sri Putra Banting. Sehubungan dengan itu perbincangan pada 14 Mei 2010 telah mengambil keputusan seperti berikut :

1. Memandangkan sambutan hari keluarga Hajjah Patimah Kali Ke 6 telah diadakan pada tahun 2006 iaitu empat tahun lalu maka adalah disarankan semua ahli keluarga diwajibkan hadir pada sambutan kali ini.

2. Majlis akan bermula pada jam 8.00 pagi dan dijangka tamat jam 12.00 tengah malam.

3. Sumbangan sebanyak RM100.00 dikenakan kepada satu keluarga manakala RM30.00 bagi bujang yang telah bekerja. Walau bagaimanapun bagi keluarga yang ingin menyumbang lebih dari yang ditetapkan ia amat dialu-alukan. Bayaran boleh dibuat mulai sekarang dan tidak lewat dari 27 Julai 2010 kepada Datin Rokiah atau Puan Salinda.

4. Semasa Hari keluarga tersebut berlangsung sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam serta minuman semasa acara sukaneka akan disediakan.

5. Pada siang hari 31 Julai 2010 semua ahli keluarga dikehendaki memakai kemeja T Keluarga Hajjah Patimah yang baru (Warna ungu) Mereka yang masih belum memperolehinya bolehlah berhubung dengan Puan Norkhafizah (Mama Apit) manakala pada malamnya pakaian berkonsepkan 1 Malaysia.

6. Bagi memeriahkan sambutan kali ini acara cabutan bertuah akan diadakan. Untuk tujuan itu setiap keluarga dikehendaki menyumbang satu hadiah berupa barangan, cendera hati, hamper, makanan dan sebagainya.

7. Acara sambutan mengandungi antara lainnya senaman/tarian poco-poco, sukaneka, mencari harta karun, pertandingan mewarna/melukis, pakaian beragam kanak-kanak, pertandingan karaoke, pakaian keluarga 1 Malaysia yang menarik dan sebagainya.

8. Sebarang pertanyaan dan cadangan bolehlah dikemukakan kepada Pengerusi atau Setiausaha

Wassalam,

Hashim Jantan
Pengerusi Keluarga Hajjah Patimah

Gambar Kenangan

Friday, November 14, 2008

Carta Organisasi keluarga tahun 2006




Carta Organisasi Keluarga Hajjah Patimah ini telah di kemaskini pada 1 Januari 2006. Carta terbaru pada tahun 2009 akan di masukkan di laman blog ini tidak lama lagi. Bagi Ahli keluarga di minta menyerahkan nama ahli keluarga terbaru kepada Pengerusi bagi proses kemaskini carta organisasi tersebut. Bagi yang berminat untuk mendapatkan carta organisasi di atas, anda perlu bawa cursor mouse ke carta tersebut, klik kanan mouse dan 'save image as'........